این کارگردان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایش از جمله برنامه‌های جشنواره شهر بیدار است که به دلیل استقبال مخاطبان امشب اجرا می‌شود.
وی افزود: این رمان که نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری است را با ترجمه احمد شاملو به صورت نمایشنامه خوانی اجرا می کینم البته کل رمان به خاطر رفت و آمد شخصیت ها و اتفاقات مختلف آن نیاز به زمانی بیش از 90 دقیقه دارد برای همین آن را خلاصه کرده و در مدت زمان 40 دقیقه بخش های اصلی رمان را نمایشنامه خوانی میکنیم.
شمشیرگران با اشاره به عوامل این کار گفت: آرش شمشیرگران و نجمه شایان پور(نمایش نامه خوان)، بهنام بارزی(صوت و نور)،آرین اعتمادی( پشتیبانی فنی) این کار را برعهده دارند.
وی ادامه داد: در اجراهای قبلی این اثر برداشت بدی که مخاطبان از اثر داشتند این بود که اثر را کودکانه می پنداشتند است در حالی که این نمایش درباره بزرگترها و فراموش کردن کودکی خودشان است در واقع می توان گفت این نمایش تلنگری به بزرگترها است البته شخصیت های این اثر فانتزی هستند و کودکان هم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
این کارگردان تاکید کرد: امیدوارم مردم از این کار و همه تئاترهایی که در شهر اجرا می شود استقبال کنند چراکه تئاتر به نفس تماشاگرانش زنده است.
به گزارش ایرنا این نمایش ساعت 23 در تماشا خانه قاف واقع در خیابان پنج شرقی کیانپارس اجرا می‌شود.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.