صادق ساعدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به ایتام در طرح اکرام ایتام و مساعدت خانواده های نیازمند در قالب طرح محسنین از اصلی ترین رویکردها و اقدامات این کمیته در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است.
وی با بیان اینکه امسال در شهرستان شوش 220 نفر حامی ثبت نام کرده اند گفت: 810 نفر از حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام این شهرستان به خانواده های نیازمند زیر پوشش این نهاد کمک می کنند.
وی گفت:درماه مبارک رمضان امسال بیش از 200میلیون ریال از سوی حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام جمع آوری شد.
ساعدی اضافه کرد: هم اکنون یک هزارو424 دانش آموز دارای خانواده های از کار افتاده زیر پوشش کمیته امداد شوش از خدمات و حمایت های مالی این نهاد و خیران حامی آنان بهره مند هستند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اجرای طرح های حمایتی از خانواده های نیازمند گفت: حمایت های بی دریغ خیران این شهرستان در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند قابل تقدیر است.
ساعدی با تشریح طرح های حمایتی این نهاد افزود: در طرح محسنین، حامیان و خیران با قبول سرپرستی معنوی خانواده نیازمند، سالخورده و از کار افتاده، این خانواده را با مساعدت های مالی به صورت ماهانه یاری می کنند.
وی ادامه داد:در طرح اکرام ایتام نیز، حامیان و خیران به عنوان پدر یا سرپرست معنوی ایتام معرفی شده و کمک های مالی خود را به صورت ماهیانه به حساب این ایتام واریز می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش گفت:همزمان با عید سعید فطر24پایگاه مستقر در ادارات ، مساجد، مناطق روستایی و مصلای جمعه ، فطریه روزه داران را جمع آوری می کنند.
ساعدی افزود:درسال گذشته بیش از 550میلیون ریال زکات و فطریه در شهرستان شوش جمع آوری شد.
هم اکنون بیش از854 کودک یتیم و سه هزارو800 خانواده نیازمند در شوش زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.
شهرستان شوش با 215 هزار نفر جمعیت درشمال خوزستان ودر 100 کیلومتری اهواز، مرکز خوزستان قرار دارد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.