مسئولان هندیجان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه هندیجان دعوت کردند تا در مراسم جهانی روز قدس شرکت کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندر هندیجان، مسئولان هندیجان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مردم‌ شهیدپرور و ولایت مدار هندیجان دعوت کردند تا با حضور در روز جهانی قدس همانند غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌های وحشی، موشک‌های دیگری علیه اسرائیل جنایتکار پرتاب کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل، امام‌جمعه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: غرش موشک‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه تروریست‌های وحشی یعنی اقتدار اسلام است.

وی افزود: روز جهانی قدس یادگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برای نجات اولین قبله مسلمانان از چنگال گرگ‌های وحشی صهیونیستی است. لذا همه مردم شریف ایران در روز جمعه آخر مبارک رمضان باید علیه رژیم فاسد و منحوس اسرائیلی بخروشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: همین فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، همانند موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بر پیکره نجس صهیونیست‌ها فرود می‌آید.

ساری اصل عنوان کرد: اسرائیل منحوس از همین فریادهای ما می‌هراسد اگر همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس علیه مستکبرین، ملحدین، ظالمان، جنایتکاران که در رأس آن‌ها آمریکا شیطان بزرگ است، بخروشند، اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود.

علی گلمرادی نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: سپاه پاسداران به‌موقع و به بهترین شکل ترقه‌بازی‌های گرگ‌های وحشی را پاسخ داد.

وی افزود: تروریست‌های وحشی با اوج قساوت قلب مردم بی‌گناه ما را در مجلس و در مرقد مطهر امام خمینی (ره) هدف قرار دادند؛ اما شمشیر ذوالفقار حیدری همانند برق و باد بر سرشان فرود آمد.

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس بیان کرد: از همه مردم حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم در روز جمعه برای دفاع از اسلام، قرآن و مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و علیه مستکبران قیام کنند.

کوروش مودت فرماندار هندیجان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان علیه مستکبرین عالم برای نجات مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: نمایش اقتدار ایران در منطقه نشانه بزرگ‌منشی نیروهای مسلح ما برای دفاع از مظلومان جهان است و غرش موشک‌های سپاه برای حفظ تمامیت ارضی کشور است.

فرماندار بندر هندیجان بیان کرد: پیام این موشک‌باران سپاه به تروریست‌ها این بود که اگر دست از شرارت بر ندارید همه شما را با یک حمله دسته‌جمعی به جهنم می‌فرستیم و این پیام را به حامیان آن‌ها داده که انقلاب اسلامی با هرگونه تهدید بشدت برخورد می‌کند.

وی گفت: از مردم شریف و شهیدپرور هندیجان دعوت می‌کنم در مراسم روز جهانی قدس شرکت گسترده داشته باشند و از اولین قبله مسلمانان، مردم و نیروهای جهادی فلسطین حمایت کنند.

مودت عنوان کرد: با توجه به گرمای هندیجان و روزه بودن مردم امسال مراسم در مسجد جامع برگزار و بیانیه در آن مکان مقدس قرائت می‌شود و بعد از اقامه نماز جمعه تا میدان امام حسین (ع) راهپیمایی خواهیم داشت.

بهنام خضعلی معاون جدید فرماندار هندیجان و غلام عباس دانش پژو بخشدار مرکزی نیز از مردم خواستند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.