به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی طی پیامی از همه مردم شریف خوزستان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود درراهپیمایی روزجهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس اعلام حمایت کنند .
دراین پیام بااشاره به سخن امامراحل مبنی بر اینکه روز قدس روزجهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است ، اضافه شده: هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روزی اختصاص دارد که می توان آن را دفاع از مظلومان جهان و مقابله با مستضعفین با مستکبرین نامید ، قدس تنها به سرزمین فلسطین تعلق ندارد بلکه تمام مسلمین جهان آن را به عنوان ارزش و پایبندی خود به اسلام قبول و برآن اصرار دارند .
روز قدس و سرزمین فلسطین امروز نماد مظلومیت است،نماد کشوری است که سال هاست مورد ظلم و ستم قرار گرفته و با استقامت و پافشاری خود و برخی کشورهای دوست همچون ایران اسلامی توانسته است جایگاه خود را در سطح جهان و منطقه به دست بیاورد و فریاد مظلومیت خود را به گوش جهانیان برساند.
درادامه آمده است ،رژیم غاصب صهیونیستی کاری جز اختلاف و اشغالگری نداشته است اکنون مأمن داعش جنایتکار و گروههای تکفیری شده است. با تامین اسلحه و مهمات تروریست های نیابتی منطقه جهان اسلام وقتی کشورهای دیگر را و اخیرا کشور عزیزمان ایران اسلامی را دچار جنگ و خون ریزی کرده اند امروز مجالی برای مشروعیت و حیات ندارد.
این پیام می افزاید ، مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته همواره پشتیبان و حامی کشور فلسطین و سایر کشورهای آزاده جهان هستند و توانستند ثابت کنند می توانند برای رهایی از ظلم و ستم مردم ستم دیده کارهای بزرگی انجام دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز قدس از مردم شریف و فهیم خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نمایم و امیدوارم صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم تا جهان و منطقه ای عاری از جنگ ،خشونت و حملات تروریستی داشته باشیم.
7165/6002
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.