افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص خبر جدایی ویسی از تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه این خبر از سوی منبع ناشناس و در فضای مجازی درج شد که تحت هیچ عنوان صحت ندارد و این مربی بومی قطعا بر روی نیمکت استقلال خوزستان خواهد ماند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با شناخت کاملی که از ویسی داشتیم هدایت تیم استقلال خوزستان را به سپردیم چرا که فردی بومی بوده و سابقه قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارد لذا بهترین گزینه برای سرمربی گری استقلال خوزستان بود.
وی ادامه داد: عده ای به دنبال پاشیدن تیم استقلال خوزستان هستند و از هر طریق تلاش می کنند به اهداف خود برسند اما باز هم می گویم که تیم استقلال خوزستان با تمام قدرت در لیگ هفدهم شرکت خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای جذب بازیکن خواهیم کرد.
حیدری با اشاره به این که استان خوزستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در جذب اسپانسر دارد افزود: مردم خوزستان علاقه بسیاری به فوتبال دارند لذا انتظار می رود که تیم استقلال خوزستان آنچنان که شایسته مردم استان است روانه مسابقات شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: عبدالله ویسی همچنان در جایگاه سرمربی گری استقلال خوزستان است و به کار خود با قدرت هر چه تمام ادامه می دهد.
جمالپور با اشاره به این که خبر جدایی ویسی از استقلال صحت ندارد و کذب محض است، افزود: ویسی فرزند این خاک بوده و بهترین گزینه برای سربلندی استقلال خوزستان در لیگ هفدهم است. تاکنون بازیکنان خوبی جذب کردیم و در ادامه تلاش می کنیم بازیکنان دلخواه این مربی را جذب کنیم.
در ادامه ویسی در خصوص خبر جداییش از تیم استقلال خوزستان گفت: این خبر به گوش من هم رسید و تعجب کردم چرا که من همچنان سرمربی تیم هستم و این خبر کذب است.
وی افزود: نمی دانم چه کسانی برای من شایعه پراکنی کردند اما مطمئنا این موضوع را دنبال خواهم کرد و به مراجع قانونی شکایت خود را اعلام می کنم.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: با بازیکنانی که جذب کردیم آینده تیم را خوش بین می بینم هر چند تلاش می کنیم چند بازیکن دیگر جذب کنیم. ما نماینده خوزستان در لیگ برتر هستیم لذا تمام تلاش خود را برای شادمانی مردم خواهیم کرد.
6002 خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.