به گزارش ایرنا حبیب اله آصفی شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول از ریخت و پاش در شهرداری دزفول انتقاد کرد و گفت:صدای این ریخت و پاش ها در سطح کشور بلند شده است .
وی اظهار کرد:در حالیکه به علت نبود امکانات غریق نجات سالانه با غرق شدن 10 ها نفر در رودخانه دز روبرو هستیم شهرداری دزفول به دنبال بزرگنمایی اقدامات انجام شده است .
وی افزود:شهرداری که آسفالت خیابانها را محور کارهای خود قرار داده و 70 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت شهر در نظر گرفته بدترین روش زیباسازی شهری را دنبال می کند و نمی توان انتظار داشت در مقوله های فرهنگی و عمرانی ورود کند.
فرماندار دزفول اضافه کرد:شهرداری دزفول با این اعتبار می توانست 50 خانه تاریخی را مرمت و با ایجاد محلی برای گردشگری منبع درآمد ایجاد کند .
وی خواستار کفپوش گذاری به جای آسفالت برخی خیابانهای فرعی دزفول شد و گفت:برای کاهش دما و زیباسازی منظر باید از کفپوش های مناسب شرایط آب و هوایی دزفول به جای آسفالت استفاده شود.
وی بیان کرد:در حالیکه پروژه تقاطع غیر همسطح فتح المبین دزفول 18 ماهه تحویل داده شود ولی با گذشت 2 سال هنوز آماده بهره برداری نیست و موانع ترافیکی اطراف این طرح بار ترافیکی سنگینی در شهر ایجاد کرده است .
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی- انتشار :محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.