به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان با اشاره به اینکه اتحاد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به ایادی کفر است، افزود: راهپیمایی روز قدس خط سازش را رسوا می کند و لرزه بر اندام ایادی کفر می اندازد.
وی اظهارکرد: تنها راه حل بحران فلسطین، مبارزه تمام قد در مقابل دشمن مشترک مسلمانان جهان و رژیم غاصب صهیونیستی است؛ روز جهانی قدس تنها صحنه کوچکی از این مبارزه جهانی علیه کشورهای جهان خوار است.
خطیب جمعه آبادان گفت:آمریکا و ایادی استکبار، قابل اعتماد نیستند و یک گام به عقب، به عقب نشینی های پی در پی و خدشه دار شدن اتحاد و انسجام ملی منجر می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: آمریکا با تصویب تحریم های جدید علیه ایران نشان داد قابل اعتماد نیست و شعار مرگ بر آمریکا باید برجسته تر از گذشته شود.
وی گفت:دولت باید جواب دندان شکنی به آمریکا بدهد زیرا پیش بینی شده بود آمریکا تعهدی به برجام ندارد.
وی افزود:اگر ما در فلسطین و سوریه جنگ نمی کردیم اکنون باید در ایران می جنگیدیم، همانگونه که هفته گذشته گروهک های تروریسی ساعت هایی مجلس و حرم امام خمینی (ره) را ناامن کردند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی گفت:امام راحل دستور تشکیل نهاد جهاد سازندگی را صادر کرد تا منطقه محرومی در کشور وجود نداشته باشد و این مهم نیازمند عملکرد جهادی و اتحاد است.
وی به عزم جدی دولت در عمل به وعده های داده شده برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد و اقدام و عمل دولت مردان را در این خصوص خواستار شد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به راه اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان گفت:اکنون چند ماه از سفر معاون اول رئیس جمهور برای راه اندازی فاز 2 پالایشگاه آبادان گذشته و امیدی در جوانان این شهر برای اشتغال روشن شد ولی در عمل اینگونه نبوده است.
وی گفت:کشور نباید به 2 قطبی بودن تبدیل شود زیرا این 2 قطبی شدن امکان سوء استفاده به دشمنان را می دهد.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.