در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب عمدتا" فرهنگی مذهبی، اجرای زنده خوشنویسی، سفال برجسته، تصویر سازی مینیاتوری با گچ و دست بافته های بومی خوزستان به مدت چهار روز در معرض دید کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون که به همراه دیگر مدیران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کرده بود، ضمن تبریک و تسلیت شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی دوازدهم رمضان، مردم ایران را مردمی آشنا با فتنه و توطئه دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تروریسم در کشورمان بازنده مطلق است و همچون گذشته، با هر پشتوانه مالی و تبلیغاتی، ناکام  و ذلیل خواهد بود.

جهانگیر پورهنگ روز قدس پیش رو را روز تجدید میثاق با شهدای ترور و  همه مظلومان جهان خواند و افزود: همچون سال های گذشته به همراه دیگر کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز مارون در این رویداد مهم و تاثیر گذار شرکت خواهیم کرد و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و صنایع دستی را راهی برای دانش افزایی کارکنان شرکت در حوزه هنرهای سنتی منطقه دانست و گفت: تهیه و استفاده از آثار سنتی و دست ساز هنرمندان استان می تواند راه گشای تولید اشتغال و افزایش تولید بومی باشد، حتی اگر مقیاس آن کوچک یا سود و صرفه آن اندک باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.