سیداسد میرعالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مساله که سبب ایجاد التهاب در سطح شهر به خصوص کلانشهر اهواز شده بی پایه و اساس است و هیچ دلیلی بر صحت این مساله وجود ندارد.
به تازگی در شبکه های اجتماعی مطلبی با مضمون انتقال ایدز از طریق سوزن های آغشته به ویروس اچ ای وی (HIV)در دستگیره نازل های پمپ بنزین باز نشرشده و سبب بروز نگرانی هایی بین شهروندان خوزستانی شده است.
در برخی شبکه های اجتماعی آمده است 'این سوزن را توی پمپ بنزین ها زیر دسته دستگیره ها می گذارند که آغشته به HIV هست. مواظب باشید و به دیگران هم اطلاع دهید'.
میرعالی این شایعه را تکذیب کرد و گفت: هر سکو در پمپ بنزین ها یک متصدی دارد و به هیچ احدی اجازه نمی دهند که پمپ های بنزین را دستکاری کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز گفت: براساس درجه بندی جایگاههای عرضه بنزین از ممتاز ،درجه یک و درجه 2 کارگران موظف هستند خودشان برای خودروها سوختگیری کنند و حتی راننده می تواند پشت فرمان باشد و پیاده نشود.
میرعالی در ادامه گفت: پمپ بنزین ها توسط دوربین مدار بسته کنترل می شود و هم تلمبه ها و هم بنزین از استانداردهای بالایی از لحاظ کمیت و کیفیت برخوردار هستند.
وی به عموم شهروندان توصیه کرد به شایعات اهمیت ندهند و اخبار صحیح را از مبادی رسمی و مسئولان مربوطه پیگیری کنند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.