به گزارش ایرنا سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در تهران اظهار کرد: بیشترین هنری که تروریستها کردند این بود تا خودشان را به سالن مراجعات مردمی برسانند حتی نتوانستند به جایی که نمایندگان حضور دارند دست پیدا کنند.
وی با اشاره به این که 17 نفر از هموطنان در این حادثه شهید شدند بیان کرد: دو نفر از این شهدا خوزستانی بودند که شهید جعفر جعفر زاده، رییس دفتر نماینده ایذه و باغملک و شهید رضا ثابتی، کارمند اداره بنادر و کشتی رانی از جمله این شهدا هستند.
آیت الله جزایری با تاکید بر وجود امنیت در کشور تصریح کرد: طی سال گذشته تا کنون اعضای بیش از 50 گروه تروریستی که قصد کشتن مردم را داشتند دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: این تیم ها و گروه ها محرکهایی دارند که از نظر مالی آنها را حمایت می کنند اما بدانند که به جزای اعمالشان خواهند رسید.
امام جمعه اهواز گفت: با حضور سردار سلیمانی و رفتن سیل اسلحه به آن منطقه توانستیم ریشه داعش را از عراق بکنیم و فقط در شهر رقه عده ای از آنها حضور دارند که انشالله به زودی کلکشان کنده می شود.
وی همچنین به اتفاقات دهه شصت اشاره کرد و توضیح داد: منافقین، منفورترین گروهی بودند که با کمک عراق دست به ترور مردم ایران زدند که نسل سومی و چهارمی های انقلاب باید به این اتفاقات آگاه باشند و با نوشتن مطلب و مقاله باید این جنایات را همواره برای مردم تشریح نمایند تا مردم به مقام شامخ شهیدان بیشتر آشنا شوند.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.