به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ محمد عزیزی روز چهارشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر اندیمشک افزود:حدود 170 کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده در این شهرستان در سطح مناطق شهری کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد:امسال 98 نفر دستگیری در زمینه خرید و فروش مواد مخدر داشته ایم این در حالی است که پارسال در مدت زمان مشابه 62 نفر دستگیر شده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت:طرح های پاکسازی خوبی در سطح شهرستان اجرا شده که این طرح ها با مشارکت دستگاههای امنیتی موجب ناامنی برای قاچاقجیان و خرده فروشان مواد مخدر شده است.
دادستان اندیمشک هم گفت: جمع آوری معتادان خیابانی باید برنامه ریزی و با قاطعیت انجام شود.
صادق جعفری چگنی با قدردانی از تلاش های انجام شده در این خصوص افزود:این افراد با حضور در سطح شهر موجب ایجاد ناهنجاری های متعدد می شودند.
پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع مواد مخدر را نیازمند اجرای برنامه های اثر گذار دانست و گفت:مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی شود تا با مشارکت عمومی مردم در کنار دستگاههای ذیربط به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
وی گفت:اجرای طرح های مختلف در حوزه مبارزه با مواد مخدر در اندیمشک موجب کاهش 15 درصدی جرائم شده است.
وی اظهار کرد:عبور جاده ترانزیتی از اندیمشک یک چالش در زمینه تردد قاچاقچیان است که پلیس مواد مخدر با همکاری دستگاههای امنیتی تاکنون در این زمینه کارهای ارزنده ای انجام داده است.
جهانگیری گفت:عبور جاده ترانزیتی و حلقه اتصال سه استان، موجب افزایش آسیب ها در این شهرستان شده است.
7281/6068
خبرنگار :زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.