به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده سه شنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگ خوزستان اظهار کرد: با هماهنگی بیشتر و اثر بخشی اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه امور اجتماعی می توان اقدامتی را برای مناطق حاشیه خوزستان آغاز کرد.
وی افزود: اعتبارات تقسیم کار ملی منوط به تایید استانداری است تا استانداری اعتبارات را به دستگاه‌ها مربوطه ابلاغ کند برای همین امیدواریم دستگاه های اجرایی گزارشات خود را به استانداری ارایه دهند تا تاییدیه آن‌ها انجام شود و اعتبار نهایی نیز تخصیص داده شود.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان توضیح داد: در هفته آینده به منظور ارایه گزارش از دستگاهای مختلف به شورای اجتماعی کشور دعوت شده ام تا اعتبار لازم برای ان ها را تخصیص دهند.
وی ادامه داد: بر اساس گزارش های ارایه شده به شورای اجتماعی کشور جمعیت حاشیه نشین در استان خوزستان 770 هزار نفر است که از مشکلات بسیاری رنج می برند و گزارش مشکلات آن ها به مرکز داده شد که همین گزارش منتهی به تخصیص اعتبار در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز شد.
حسین زاده بیان کرد: کارهای عمرانی خوبی در مناطقی از جمله ملاشیه، کوی آل صافی، کوی مجاهد، کوی مشعلی، کوی سیاحی، کوت عبدالله آغاز شده است و در کنار آن‌ها کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز در حال آماده شدن است تا اوضاع آن مناطق از نظر آسیبهای اجتماعی بهتر کنیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه کمیته کارگروه فرهنگی و اجتماعی ما در پنج ساله گذشته یک طرح هم نداشته است که بتوانیم از طریق آن اعتباری داشته باشیم برای همین طرح های اجتماعی و فرهنگی همیشه اعتبارش نسبت به طرح های عمرانی ناچیز بوده است.
در ادامه این نشست دستگاه های اجرای گزارشی از طرح های خود را در مناطق حاشیه ای شهر ارایه دادند.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.