به گزارش خبرنگار ایرنا آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد یکشنبه با حضور فرماندار ، نماینده و اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان اندیمشک در مسجد محمدی این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام نعمت اله خدامی در این مراسم با تشریح نقش امام خمینی (ره) در ریشه کنی استبداد در جامعه افزود: حضرت امام(ره) شخصیتی بین المللی وتاثیرگذار در دنیا بود که با شخصیت والا و ارزشمند خود توانست دل های زیادی را مجذوب خود کند.
وی بیان کرد:سرکوب و استبدادهای آن دوران تاریک موجب ناامیدی مردم شده بود که با تلاش های حضرت امام (ره) روزنه امید در دل مستضعفان ایجاد گردید.
وی افزود:موج بیداری اسلامی پس از انقلاب اسلامی نیز نتیجه عدالت خواهی و خیزش ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام راحل (ره) بود.
امام جمعه اندیمشک با تاکید بر لزوم تکریم حضرت امام (ره) گفت:امام راحل (ره) از ویژگی های بسیار ارزشمندی برخوردار بود وباید تلاش کنیم شخصیت امام راحل (ره) به نسل‌های جدید به ‌ویژه جوانان معرفی شود.
وی ولایتمداری مردم را برگ برنده ملت در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی دانست.
امام جمعه اندیمشک همچنین با گرامیداشت قیام 15 خرداد 1342 و یاد و خاطره شهیدان آن، گفت: این قیام نقطه عطف انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در مسیر نهادینه کردن ارزش های اسلام بود.
در این مراسم با اجرای مداحی و چند برنامه متنوع فرهنگی ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) گرامی داشته شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.