به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی در این پیام آورده است : 'سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) یادآور غمی بزرگ و سنگین بر جان علاقه مندان و دوستداران بی شمار آن رهبر والا و فرزانه است.
جمهوری اسلامی ایران به مدد حرکت های انقلابی و موثر و رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) توانست شکل بگیرد، بر ظلم چیره گردد و راه را به روشنی ادامه دهد.
امام خمینی بزرگمردی برای همیشه ایران اسلامی خواهد بود و جهان اسلام به وجود متبرک ایشان همواره افتخار می کند.
اینک و در سالروز رحلت آن بزرگمرد تاریخ برکات کلام و سیره اش همواره چراغ راه برای ما بوده است و ما بر عهد دیرین پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی پای می فشاریم.
استاندار خوزستان در این پیام با بیان اینکه قیام پانزده خرداد نیز به عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت در تارک انقلاب می درخشد اضافه کرده است'قیام پانزده خرداد قیام حق طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی خواهی سر داده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آن چنان منفعل نمودند که این قیام سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شد.
اینجانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام 15خونین خرداد، امیدوارم ملت سرفراز ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و همیشه سرفراز استان خوزستان، ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای شهیدان، امام راحل و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگ زرین دیگری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر دفتر افتخارات خود بیافزایند.
بنا به این گزارش آئین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فردا یکشنبه 14خرداد از ساعت 18 تا 20 در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) و با سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود.
همچنین مراسم گرامیداشت سالروز قیام 15خرداد 1342 در اهواز ساعت 10.30روز دوشنبه در مسجد آیت الله شفیعی واقع در میدان شهدا برگزار خواهد شد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خوزستان ، بیش از پنج هزار برنامه در روزهای 14و 15 خردادماه در سطح شهرها ، بخش ها و روستاهای خوزستان با مشارکت مردم ، سازمان ها و اداره ها در مساجد، حسینیه ها، مراکز فرهنگی و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.