به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره)این شهر با اشاره به پایان یافتن انتخابات گفت: اکنون که شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرده ، از مسئولان انتظار می رود به مسائل حاشیه ای پیرامون انتخابات نپردازند.
وی به تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مسئولان نسبت به مطالبات مردم اقدام کنند و خصوصا موضوع اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
امام جمعه گتوند تاکید کرد:همه مردم و مسئولان باید برای تحقق شعار سال همت کنند و از تمام ظرفیت ها و موقعیت های کشور برای رفع مشکلات استفاده کنند.
حجت الاسلام شاه آبادی به 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب شایسته رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و گفت:اگر چه این امت پدری معنوی و تاثیرگذار را از دست داد،اما مقام معظم رهبری خلف صالح آن حضرت نشان داد، که امامت و ولایت فقیه در جامعه اسلامی با تدبیر و بصیرت رهبر معظم انقلاب مسیر حق نظام اسلامی را طی کرده است.
وی با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل به ویژگی های آن عالم بزرگوار اشاره کرد و گفت:باور و اتکا به خداوند، باور و ایمان به مردم و استکبار ستیزی از ویژگی های شاخص حضرت امام خمینی (ره) بود.
خطیب جمعه گتوند به مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل(ره)در عصر روز یکشنبه 14 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) گتوند اشاره کرد و مردم ولایت مدار این شهرستان را در این مراسم دعوت کرد.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد در سال 1342 و یاد و خاطره شهدای این قیام افزود:15 خرداد نماد اسلام و دین باوری مردم مسلمان است و رژیم پهلوی در آن روز نشان داد که مخالف با اسلام و سرسپرده و وابسته استکبار است.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت ساختار اداری شهرستان گتوند گفت:متاسفانه ساختار مدیریتی شهرستان در برخی ادارات به جای تقویت ،شکننده تر شده است.
امام جمعه گتوند اضافه کرد:نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولان باید در تقویت ساختار اداری شهرستان تلاش کنند و این مطالبه مردم باید عملی شود.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه به بهسازی شبکه برق رسانی شهرستان گتوند در شهرها و روستاهای منطقه اشاره کرد و از تلاش 'علی منصوری' مدیر برق گتوند از نیروهای خدوم و بومی شهرستان همچنین پرسنل زحمتکش این مدیریت تشکر و قدردانی کرد.
وی در پایان بابیان اینکه شهرستان گتوند نیروهای توانمندی برای اداره دستگاه های اجرایی شهرستان دارد،افزود:نماینده مردم در مجلس باید از این افراد توانمند بومی استفاده کند و با مدیران کم کار برخورد کند.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.