به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال در محل فرمانداری افزود:بومی سازی اشتغال یکی از مهمترین نیازهای منطقه و از مطالبات مردمی است.
وی افزود:استفاده از افراد بومی در فرصت های ایجاد شده شغلی یکی از مهمترین اولویت های شهرستان اندیمشک است.
جهانگیری گفت:سه کمیته اقتصاد و اشتغال،فرهنگی -اجتماعی و توسعه - عمران در شهرستان اندیمشک در روزهای آتی فعالیت تخصصی خود را در حوزه های مربوطه آغاز می کنند.
وی افزود:این کمیته ها در راستای تحقق شعار سال و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب با برنامه ریزی اصولی وارد کار می شوند.
فرماندار اندیمشک گفت:حمایت از سرمایه گذاران و جذب آنها برای راه اندازی کارگاهها و واحدهای تولیدی نیز از اولویت های شهرستان است.
وی بیان کرد:توسعه مشاغل خانگی و حمایت از طرح های مرتبط با این موضوع نیز در شهرستان اندیمشک ضرورت دارد و برای این مهم برنامه ریزی شده است.
جهانگیری گفت:بخش کشاورزی اندیمشک نیز به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان در سال های گذشته مغفول مانده بود که فعالیت های این بخش نیز به صورت تخصصی در حال انجام است.
وی بیان کرد:در بخش کشاورزی طرح هایی مانند شیلات د پروژه های شاخص دیگر روند بسیار خوبی طی کرده و بزودی شاهد آثار مثبت این طرح ها در اشتغالزایی خواهیم بود.
وی تاکید کرد:ظرفیت های مغفول مانده شهرستان اندیمشک در ایجاد اشتغال بکارگیری شده و در ماههای آتی نتیجه این تلاش ها در سطح شهرستان نمود خواهد داشت.
فرماندار اندیمشک با اشاره به ظرفیت بانوان شهرستان در صنایع دستی و قالی بافی گفت:حدود 2 هزار نفر از بانوان شهرستان اندیمشک در صنعت فرش بافی مشغول فعالیت هستند که به منظور حمایت از این بانوان و زنان سرپرست خانوار در سطح استان پیگیری شده تا با حمایت بهتر از این افراد انگیزه فعالیت آنها بیشتر شود.
در این نشست راهکارهای لازم در استفاده بهینه از ظرفیت های کشاورزی،صنایع دستی و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.