به گزارش ایرنا، سیدسیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان اظهار کرد: خداروشکر می کنم که خیلی آبرومندانه از دور مسابقات حذف شدیم ما اولین حضور آسیایی خود را تجربه می کردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که پیش از شروع مسابقات کسی فکر نمی کردم بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم افزود: درود میفرستم به غیرت و شرف بازیکنانم که از صمیم وجود و قلبشان بازی کرده و هر چه داشتند در زمین گذاشتند.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در مقابل تمام مشکلاتی که در این فصل بر سر راهمان بود خم به ابرو نیاوردند و امروز با افتخار وبا ارائه یک بازی جانانه از جام باشگاه های آسیا حذف شدیم.
پورموسوی با اشاره به این که شکست در مقابل بزرگترین تیم آسیا سرشکستگی ندارد افزود: همانطور که دیدید ما چیزی از حریف کم نداشتیم و در هر دو بازی رفت و برگشت گل اول بازی را ما به ثمر رساندیم که این موضوع نشان از نترس بازی کردن ما داشت.
وی ضمن تبریک به تیم الهلال عربستان گفت: با بازی که امروز الهلال ارائه دادمطمئن هستم که آن ها فینالیست مسابقات هستند و در واقع ما مقابل فینالیست رقابت ها شکست خوردیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 از حریف عربستانی خود شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.
6002خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.