به گزارش ایرنا حاضران در اجتماع صنفی در گفت و گو با ایرنا مدعی شدند:در بخش های خدمات شهری منطقه 2 شهرداری آبادان کار می کنند و حدود پنج ماه است که حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده است.
آنها گفتند:با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از مسئولان شهرداری تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم ولی در کمال تعجب هیچکس فریادرس ما نیست.
یکی از این کارگران به خبرنگار ایرنا گفت:پنج ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده ایم و امروز نیز توسط شهرداری حکم اخراج ما ابلاغ شد.
وی افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان با کارگرانی که از قشر ضعیف جامعه هستند اینگونه برخورد می شود و قرار است از 50 کارگر جدید به جای ما استفاده کنند.
شهردار منطقه 2 آبادان به ایرنا گفت:حقوق بهمن و اسفند پارسال این کارگران معترض پرداخت نشده که با پیگیری لازم در چند روز آینده حقوق بهمن آنها پرداخت می شود.
فرهاد محمدیان افزود:این کارگران در فروردین قراردادی با پیمانکار مربوطه نداشتند و از اردیبهشت به کار بازگشتند که هنوز گزارش عملکرد آنها برای پرداخت حقوق به شهرداری منطقه 2 اعلام نشده است.
وی اظهارکرد:شهرداری منطقه 2 آبادان برای پرداخت کردن بدهی ها، اولویت بندی دارد و به طور قطع حقوق و مزایای این کارگران به زودی پرداخت می شود.
7104/3015 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار ** تنظیم کننده:عدنان جواهری ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.