رییس فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی در تشریح سفر اعضای کمیسیون به آبادان و بازدیز از پالایشگاه این شهر، گفت:پالایشگاه آبادان طی دو سال گذشته توانسته برای هلیکوپترها و هواپیماهای ملخی بنزین تولید کند.
علی کاظمی باباحیدری در تشریح سفر برخی اعضای فراکسیون نفت و نیرو، گفت:در ابتدای سفر اعضاء از قسمت های مختلف پالایشگاه آبادان بازدید کردند و سپس با سفر به خرمشهر از مسجد جامع این شهر بازدید کردند.
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای فراکسیون از فازهای جدید و قدیم پالایشگاه آبادان بازدید کردند، افزود:طی سال های اخیر بازسازی های خوبی در این پالایشگاه صورت گرفته است و با مشارکت های شرکت هلندی بخش هایی از پالایشگاه نوسازی شده است.
وی با بیان محصولات تولیدی در پالایشگاه آبادان، ادامه داد: گازوییل، نفت کوره، بنزین، نفت گاز و گاز در پالایشگاه مذکور فرآوری می شود و یکی از اقدامات مناسب این پالایشگاه طی دو سال گذشته تولید سوخت برای هلیکوپترها و هواپیماهای ملخی است.
رییس فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روزانه٢٠ هزار لیتر بنزین سوپر در این پالایشگاه و همچنین سوخت هواپیما تولید می شود.
به گزارش ایرنا علی محمد مرادی، علی بختیار، علی بختیاری، علی ابراهیمی، رضا کریمی و محسن بیگلری از اعضای فراکسیون نفت و نیرو در این سفر حضور داشتند.
جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز هفدهم فروردین ماه به دعوت نمایندگان مردم منطقه به آبادان و خرمشهر سفر کرده بودند و بدون حضور رسانه ها از زیرساخت های شهرستان های آبادان و خرمشهر دیدن کردند.
6125 سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.