به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: اکنون شرایط منطقه بسیار حساس است و استکبار جهانی به همراه وابستگان عربی خود همواره به دنبال آسیب رساندن به نظام مقدس اسلامی هستند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب به این امیدند که روزی سرنگونی جمهوری اسلامی را شاهد باشند اما این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با وجود تمام کارشکنی‌های دشمنان همه معادلات جهانی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی روز به روز در حال تقویت شدن است و یک واقعیت غیرقابل انکار این است که شکست دشمن و پیروزی ملت شریف ایران نزدیک است.
حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: رئیس جمهور نادان آمریکا در روزهای گذشته در نخستین سفر خود به خاورمیانه به ریاض رفته و به دنبال آن است که 50 کشور را بر علیه ایران با یکدیگر متحد کند.
وی اظهار کرد: این دشمنان باتمام بی عقلی و نادانی خود پی به قدرت ایران در منطقه و جهان برده اند و ایران را غیر قابل مهار می دانند.
وی بیان کرد: استکبار جهانی سعی دارد با کمک وابستگان جنایتکار خود از پیشروی نیروهای مقاومت در سوریه و عراق جلوگیری کند اما هرچه تلاش می کند راه به جایی نمی برد.
حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: منطقه آبستن حوادث بزرگی است اما ملت ایران تا آخرین نفس و تا رسیدن به پیروزی در سنگردفاع از ارزش های نظام و انقلاب در مقابل استکبار و آن هایی که نمی توانند پیرو امام (ره) و رهبر معظم انقلاب باشند، ایستادگی خواهد کرد.
وی بیان کرد: دشمنان بحث توانایی موشکی ایران و جمع آوری آن ها را پیش کشیده اما فرمانده هوافضای ایران پاسخ مناسب را به آنان داد.
وی ادامه داد: همچنین جا دارد از سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برای هدف قراردادن مزدوران استکبار به دوتن از ماموران نیروی انتظامی استان را به شهادت رسانند به صورت ویژه قدردانی کنیم.
وی یادآور شد: انتخابات و رقابت های انتخاباتی به پایان رسید اما ملت ایران همچنان محکم و استوار در صحنه ایستاده است و ما نیز به آن هایی که رای آوردند تبریک می گوییم و اکنون زمان عمل به وعده ها فرا رسیده است.
مردم مومن اهواز پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه در حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم بحرین و آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی این کشور و محکومیت اعمال ددمنشانه رژیم آل خلیفه ، راهپیمایی کردند.
به گزارش ایرنا این راهپیمایی بعداز اقامه نماز جمعه این هفته اهواز برگزارشد و مردم با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رفتار های ددمنشانه کشورهای غربی و عربی منطقه نشان دادند.
نیروهای امنیتی آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا ، سه شنبه با حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم 6 نفر از هواداران کفن پوش این مرجع دینی را به شهادت رساند و بیش از 20 نفر را مجروح کردند.
رسانه های جهانی اعلام کردند این شدیدترین و مرگبارترین حمله نظامیان مزدور آل خلیفه به مخالفان حکومت مستبد این کشور در پنج سال اخیر بوده است.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.