به گزارش ایرنا حمید کهرام شامگاه سه شنبه در جشن پیروزی رئیس جمهوری منتخب در اهواز، با تبریک خلفق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران، گفت:دکتر روحانی در استان خوزستان رای بسیار خوبی داشت و نسبت به دوره قبل 2 برابر رای از مردم کسب کرد.
وی با اشاره به حضور روحانی در خوزستان در زمان انتخابات گفت:مردم مطالباتی از دولت داشتند که آقای روحانی همان موقع در سخنزانی خود قولهایی به انها داد و بخشی از آنها را نیز را تصویب کردند.
رییس ستاد انتخاباتی روحانی ادامه داد:تمامی شهرهای کشور ایران مذهبی اند و همه باید تابع قانون جمهوری اسلامی ایران باشند، لذا نمی شود قانون را در شهری اجرا کرد و در شهر دیگر آن را معلق گذاشت.
***انتخابات 96 حماسه ای در برابر تحجر
حجت الاسلام فیاضی رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در خوزستان نیز در ادامه این مراسم با تشکر از مردم برای حضور حماسی در انتخابات اخیر، گفت:مردم هر گاه به صحنه آمدند حماسه افریدند، این مردم کسانی هستند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و روزی جنگ را اداره کردند و هر لحظه که لازم بود در صحنه حاضر شدند و شکوه را رقم زدند.
فیاضی بر حضور جوانان در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: نشاط امروز مردم ناحیه همت همه کسانی است که در انتخابات شرکت کردند.
وی توضیح داد: اسلام دین شادی است و شادی هم می خواهد بدانید خدا امتی را که مورد غضب بدهد را از خنده و شادی دور می کند.
فیاضی اضافه کرد: در انتخابات عده ای تظاهر کردند و دست به دامن هر چیزی شدند تا ادای شادی را در بیاورند.
وی در پایان تاکید کرد:این انتخابات نشان داد هیچ فرد یا جریانی نمی تواند برداشت خود را به مردم تحمیل کند و این مردم بودند که تفکر اصلاح طلبی را برگزیدند.
این جشن به مناسبت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات96 از سوی ستاد انتخاباتی او در پارک ساحلی اهواز با حضور جمعی از سیاسیون و مردم استان خوزستان برگزار شد.
7124/6125 خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.