به گزارش ایرنا اوشین ساهاکیان پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : امروز بر خلاف بازی اول توانستیم برنامه های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم و بدون استرس کار خود را دنبال کردیم.
ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با اشاره به این که حریف در کوارتر اول بازی برتر از ما ظاهر شد گفت: در ابتدای بازی تمرکز خود را از دست داده و توپ های بسیاری را از دست دادیم که بسته به شرایط بازی طبیعی بود.
وی عنوان کرد: هر چه بازی به جلوتر رفت کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و کمتر به بازیکنان حریف موقعیت پرتاب شوت دادیم هر چند باید در بازی های بعدی به مراتب بهتر ظاهر شویم.
ساهاکیان با اشاره به این که پالایش نفت از بازیکنان ملی پوش و مستعدی برخوردار است افزود: با توجه به این که دومین بازی از دور فینال بود نمی خواستیم بازنده میدان شویم تا در بازی سوم کار آسان تری داشته باشیم. امیدوارم در بازی های آینده بهتر ظاهر شده و پیروز میدان شویم.
ملی پوش بسکتبال پتروشیمی گفت: در کوارتر دوم به خوبی توانستیم دستورات کادر فنی تیم را در بازی پیاده کنیم و فاصله امتیازات را بیشتر کنیم.در واقع در کوارتر سوم بازی کار را تمام کردیم و در کوارتر چهارم با خیال راحت به میدان رفتیم.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در مرحله فینال با نتیجه 84 بر 62 به پایان رسید.
سومین دیدار دو تیم در مرحله فینال روز پنجشنبه چهارم خردادماه به میزبانی پالایش نفت آبادان برگزار می شود.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.