به گزارش ایرنا بهنام یخچالی روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش در دومین بازی مرحله فینال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فینال همیشه سخت و نفس گیر است چرا که بهترین بازیکنان لیگ در غالب دو تیم مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام گفت: روز گذشته در اولین بازی خود در مرحله فینال پیروز میدان شدیم هر چند که عملکرد چندان خوبی نداشتیم اما امروز به مراتب بهتر بودیم و همانطور که دیدید در نیمه دوم بازی از هر لحاظ برتر از حریف بودیم.
وی ادامه داد: ما می دانستیم که ظرفیت فنی تیم ما بسیار بالا است و خداراشکر که در بازی امروز توانستیم با حمایت هواداران خود پالایش نفت آبادان را شکست دهیم.
یخچالی عنوان کرد: پالایش نفت تیم بسیار خوب و قدرتمندی است آن ها در نیمه اول بازی بسیار خوب ظاهر شدند. امیدوارم که در بازی سوم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم و جام قهرمانی را به بالای سر ببریم.
وی افزود: قطعا بازی سختی در آبادان خواهیم داشت چرا که حریف در زمین خود بازی می کند و از امتیاز تماشاگر برخوردار است اما ما تیم حرفه ای هستیم و تلاش می کنیم پیروز بازی سوم شویم.
بازیکن شماره 10 تیم پتروشیمی بندر امام در پایان گفت: از حضور پرشور تماشاگران که ما را در این بازی همراهی کردند بسیار تشکر می کنم و امیدوارم با قهرمانی در لیگ جواب خوبی به زحمات آن ها دهیم.
دومین دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان در مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با نتیجه 84 بر 62 به پایان رسید.
6002خبرنگار : محمد شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.