به گزارش ایرنا باشگاه فولاد خوزستان برای هدایت تیم خود در فصل آینده رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به سراغ یک مربی پرتغالی رفت و با وی پیش نویس قرارداد امضا کرد اما پس از درخواست های این مربی مبنی بر حضور دستیاران خارجی، باشگاه فولاد خوزستان شرایط را برای حضور این مربی مناسب ندانست و با وی به توافق نهایی نرسید.
باشگاه فولاد خوزستان خواستار استفاده از مربیان داخلی در کنار پائولو سرجیو بود که با تفکرات این مربی خارجی همخوانی نداشت و همین امر باعث شد حضور این مربی پرتغالی در تیم فولاد منتفی شود.
براساس گمانه زنی ها باشگاه فولاد خوزستان برای فصل آینده تیم خود به دنبال گزینه های داخلی و خارجی دیگری نیز هست که قرار است تا هفته آینده در این خصوص به جمع بندی نهایی برسد.
تیم فولاد خوزستان در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور با کسب جایگاه دهم به کار خود پایان داد و اکنون به دنبال یک مربی خارجی است که در صورتی که با گزینه های مورد نظر خود به توافق نرسد از مربی داخلی استفاده خواهد کرد.
علیرضا اژدری‌ زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که به‌عنوان سخنگوی این باشگاه در دوره نقل‌ و انتقالات تعیین شده در خصوص نتایج جلسات هیات مدیره فولاد خوزستان و انتخاب سرمربی این تیم در فصل 96-97 عنوان کرده که در حال بررسی و جمع‌ بندی در خصوص گزینه‌های مربیگری فصل آینده فولاد هستند و هنوز مشخص نیست که نعیم سعداوی مربی فصل آینده فولاد باشد یا از بین گزینه‌های داخلی و خارجی یک سرمربی جدید انتخاب شود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.