نبی‌الله خون میرزایی جمعه در گفت وگو با ایرنا با بیان آغاز فرآیند رای گیری در موعد مقرر اظهار کرد:حضور مردم در پای صندوق های رای در این دوره از انتخابات از ساعات اولیه بسیار پررنگ و فراتر از تصور بوده است.
وی همچنین درباره اعتراض شهروندان کوی علوی نسبت به تاخیر در آغاز به کار شعبه 313 این منطقه توضیح داد:نماینده فرمانداری که باید در شعبه 313 حضور می یافت دچار حادثه رانندگی شده بود، به همین دلیل نماینده جدیدی اعزام و کار اخذ رای در این شعبه با تاخیر آغاز شد و اکنون اوضاع به روال عادی بازگشته است.
خون میرزایی در ادامه سخنانش در خصوص گزارش هایی که از تخلفات برخی نامزدها یا هواداران آنها در فضای مجازی منتشر می شود، گفت:گزارش هایی از تخلف در رابطه با توزیع عکس و پوستر و تبلیغات در شعبه های اخذ رای از سوی نامزدهای شورای شهر دریافت شده که در حال جمع آوری آنها هستیم.
وی افزود:گزارش هایی درباره خرید و فروش رای دریافت شده اما این گزارش ها هنوز مستند نشده است.
خون میرزایی همچنین پیش از این تعداد واجدین شرایط رای دادن در اهواز را 891 هزار و 819 نفر اعلام کرد و گفته بود:900 هزار تعرفه به این شهرستان تحویل شده است.
554 شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز پیش بینی شده است که 413 شعبه در شهر اهواز، سه شعبه در شهر الهایی، 28 شعبه در بخش اسماعیلیه، 43 شعبه در بخش غیزانیه و 67 شعبه در بخش مرکزی این شهرستان مستقر می شوند.
751 نفر در شورای شهر اهواز نامنویسی کرده اند که با احتساب انصرافی و ردصلاحیت ها تعداد نامزدها تا امروز به 600 نفر رسیده است.
رد صلاحیت ها در اهواز با چالش و اعتراضاتی روبه رو بود و چهره های شاخص اصلاح طلب با وجود پیگیری ها و اعتراضات تایید صلاحیت نشدند.
7151/6125 خبرنگار:نادره وائلی زاده *** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.