به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر شامگاه پنجشنبه با صدور بیانه ای از مردم خواست با حضور حماسی در انتخابات پیش رو، در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
وی گفت: از همه مردم خرمشهر دعوت می کنم، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و افتخار دیگری بر تاریخ درخشان نظام جمهوری اسلامی ثبت کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر شمار صندوق های اخذ رای شهرستان خرمشهر را 100 صندوق عنوان کرد و گفت: در این شهرستان، یکصد شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 68 شعبه در شهر خرمشهر جانمایی شده است.
حیاتی در بخش دیگری از سخنانش شمار عوامل اجرایی شهرستان خرمشهر را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت:اخذ و شمارش رای، مکانیزه انجام می شود.
****
دعوت فرماندارشوشتر از مردم این شهرستان دبرای حضور در انتخابات
فرماندار شوشتر نیز از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت به عمل آورد.
مصطفی سمالی اظهارکرد:بعد از پایان زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات و آغاز شمارش معکوس برای رقم‌خوردن یک حماسه بزرگ و پرافتخار در روز 29اردیبهشت توسط مردم شریف ایران، مردم دارالمومنین شوشتر نیز خود را برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در این روز و مشارکت در تعیین سرنوشت خود مهیا کرده اند.
وی افزود: امید داریم با پیشینه بلند این خطه در دینداری، فرهنگ و سابقه درخشان مردمانش برای حضور در صحنه‌های مختلف این بار نیز با برگزاری دو انتخابات مهم و حساس دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا،برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این شهر رقم بزنند.
رییس ستادانتخابات شهرستان شوشتر تصریح کرد:از مردم ولایتمدار شهرستان شوشتر دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی افتخار دیگری بر تاریخ درخشان استان و شهرستان به ثبت برسانند و با هر برگ رأی خود، تداوم نظام جمهوری اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم کنند.
پنجمین دوره انتخابات شورهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می شود.
7159/7100/6125
دریافت کنندگان خبر:ایمان صادقی حسنوند و کمیله حجازی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.