به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول منتجب نیا شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان دکتر روحانی در آبادان افزود:رقبا و مخالفان دولت، از شگردها و روش های غیر اخلاقی برای تضعیف دولت استفاده می کنند و سوژه هایی را در راستای تشویش افکار عمومی، دلسرد کردن مردم از دولت تدبیر و امید و از طرفی ایجاد شکاف و فاصله بین دولت و هواداران دولت مطرح کرده و شایعه سازی می کنند.
وی اظهارکرد: دکتر روحانی نقطه امید ملت و کشور است و مردم به طور قطع قدر این نعمت بزرگ الهی را می دانند.
این فعال سیاسی گفت: مردم تلاش کنند روحانی با رای بالایی مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد و کارهای بزرگی که انجام داده را ادامه و تکمیل کند.
حجت الاسلام منتجب نیا ادامه داد: توصیه ما به مردم شریف ایران به ویژه خوزستانی ها آن است روز جمعه پای صندوق رای آمده و احساس بی تفاوتی نکنند زیرا اگر احساس مسئولیت پذیری نداشته باشند دیگران به جای آنها می روند و اتفاقی خواهد افتاد که مردم نمی پسندند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت:حجت الاسلام رئیسی دارای شرایط لازم برای ریاست جمهوری از نظر عملی نیستن زیرا وی همیشه قاضی بوده و تجربه کار اجرایی را ندارد.
وی افزود: آقای روحانی فاصله زیادی با آقای رئیسی دارد زیرا روحانی سابقه مدیریتی کلان موفق داشته و بر همه مسائل اشراف دارد و بر مسائل اقتصادی و اجتماعی نیز اشراف زیادی دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
7104/6125/6037
خبرنگار: مسعود گادار** تنظیم:سیدبهادر حسینی ** تنظیم کننده عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.