به گزارش ایرنا در آخرین ساعت های تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تنور تبلیغات کاندیداها بیشتر از همیشه گرم شده و حضور مردم در مقابل ستادهای کاندیداهای مورد علاقه پر رنگ تر شد.
در آخرین ساعت های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، شور و هیجان خاصی در شهرهای استان خوزستان به چشم می‌خورد.
در آخرین ساعت های تبلیغات انتخابات، تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در شوراهای شهر و تبلیغات هواداران انتخابات ریاست جمهوری به اوج خود رسید.
طرفداران نامزدهای انتخاباتی با شور و هیجانی بی‌نظیری با در دست داشتن پلاکارد و پوستر، از کاندیدای مورد نظر خود حمایت می‌کنند.
نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر در شهرهای خوزستان نیز با استفاده از آخرین مهلت تبیغات و برگزاری سخنرانی‌ها و نصب پوستر به معرفی هرچه بیشتر خود پرداختند.
شور و نشاط خاصی برای برگزاری انتخابات در شهرهای استان خوزستان حاکم است و جایگاه‌های اختصاصی انتخابات در این استان مملو از پوستر شده است.
در آخرین ساعت از تبلیغات انتخابات فعالیت‌های تبلیغاتی در شهرهای اهواز، آبادان، دزفول و دیگر شهرهای استان خوزستان با سرعت و شدت هرچه تمام‌تر پیگیری شد.
ر اساس گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا، اطراف ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرهای خوزستان در آخرین ساعت های تبلیغات، شلوغ تر از گذشته بود و هواداران نامزدها با پخش سرودهای ملی سعی در ایجاد شور و هیجان بین مردم دارند.
طرفداران کاندیداها با مچ بندهای بنفش و سبز رنگ و در دست داشتن عکس های دکتر روحانی و حجت الاسلام رئیسی همراه با پخش موزیک و سرودهای ملی و همچنین توزیع عکس کاندیداهای مورد نظر خود در بین مردم سعی در ترغیب آنها به مشارکت و جلب توجه آنان به سمت کاندیدای مورد نظر خود را دارند.
شور و هیجان بین جوانان در جلوی ستادها بیشتر به چشم می خورد به گونه ای که آنها با در دست داشتن عکسهای کاندیدای خود و ایستادن در کنار خیابان با فریاد زدن و سردادن سرودهای ملی و حماسی به رانندگان عبوری، سعی در تهییج افکار عمومی برای پیوستن به اردوی خود را دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراها روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
6125 سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.