به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر شامگاه پنجشنبه میهمان ویژه دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران بود که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار شد.
**دیدار پایانی جام حذفی باشگاه های ایران در حالی آغاز شد که بیش از چهار هزار هوادار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه «نفت و گاز اروندان» خرمشهر حاضر بودند.
**تماشاگران تبریزی برای حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نفت و گاز اروندان حضور داشتند و با تشویق های منحصر به فرد خود جو خاصی به ورزشگاه دادند.
**جمعی از طرفداران نفت آبادان با حضور در ورزشگاه اروندان خرمشهر به تشویق تیمشان پرداختند.
**آبادانی ها با پیراهن نفت آبادان خود را به ورزشگاه خرمشهر رسانده و به تشویق تیم خود پرداختند و توجهی به تیم های حاضر در فینال حذفی نیز نداشته و تنها تیم نفت آبادان را تشویق کردند.
**دو تیم 120 دقیقه قبل از آغاز بازی وارد ورزشگاه نفت و گاز اروندان شدند.
**ایمان مبعلی، فاخر تهامی و احمد آل نعمه سه بازیکن خوزستانی تیم های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران در این دیدا از سوی هواداران خوزستانی تشویق شدند.
**«البرز حاجی پور» از داوران باتجربه کشورمان که چندی پیش اعلام بازنشستگی کرده بود، پیش از آغاز دیدار امروز مورد تجلیل دپارتمان داوری قرار گرفت و با بوسیدن چهار گوشه زمین از داوری به صورت رسمی وادع کرد.
**گرمای شدید هوای خرمشهر موجب شد تا هواداران با مشکلات زیادی روبرو شوند، با وجود تلاش فراوان برای برطرف کردن مشکلات موجود ورزشگاه خرمشهر، این ورزشگاه از لحاظ چمن و نور دچار ضعف های غیر قابل انکاری بود.
**«علی دایی» سرمربی نفت به دلیل محرومیت از سکوها تیمش را هدایت کرد و «سینا عشوری» هافبک مصدوم تراکتورسازی نیز در سکوها مستقر بود.
**هواداران نفت به شدت علی دایی، ایمان مبعلی، آندرانیک تیموریان و ایمان مبعلی را مورد حمایت قرار دارند.
**«سیدمهدی سیدعلی» داور این دیدار و در زمان کنترل تور دروازه ها متوجه پارگی تور یکی از دروازه ها شد که این مشکل از سوی برگزار کنندگان برطرف شد.
**در دقیقه 24 یاد هادی نوروزی بازیکن فقید پرسپولیس تهران از سوی تماشاگران گرامی داشته شد.
**شهرام گودرزی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در دقیقه 84 این دیدار به شدت مصدوم شد و به بیمارستان سوم خرداد خرمشهر منتقل شد.
**مسعود سلطانی فر ورزیر ورزش و جوانان کشور در پایان این دیدار کاپ قهرمانی جام حذفی را به تیم نفت تهران اهدا کرد.
تیم فوتبال نفت تهران پنجشنبه شب با برتری 1 بر صفر مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار فاتح جام حذفی باشگاه های ایران شد.
7104/6125**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.