به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر پنجشنبه در حاشیه مراسم جشن نشاط و امید اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان از طریق بررسی اسپانسرهای مختلف مسولیت تامین منابع مالی باشگاه استقلال خوزستان رایگان برای عهده دارد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدواریم با مشخص شدن وضعیت اسپانسرینگ باشگاه استقلال خوزستان، وضع این تیم بهبود یافته و در مسابقات لیگ داخلی و جام باشگاه های آسیا با خیال آسوده تری بازی کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم استقلال خوزستان به شرکت یا ارگان دیگری واگذار می شود افزود: بررسی های مختلفی در این خصوص در حال انجام است و امیدواریم که این تیم تحویل یک اسپانسر خوب و قوی داده شود.
سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش همچنین با تشریح وضع ورزش روستایی و عشایری گفت: هنوز بخشی از استعدادهای خود را در مناطق روستایی، مرزی و عشایری کشف نکردیم لذا باید با گسترش پایگاه های استعدادیابی و پرداخت بیشتر به ورزش روستایی عشایری این استعدادها را شناسایی کنیم.
وی در خصوص پروژه های نیمه تمام موجود در کشور نیز گفت: پروژه های با قدمت 15 سال در کشور زیاد داریم که متاسفانه بدون مطالعه کلنگ زنی شده و امروز جز مطالبات مردم هستند لذا خود را موظف می دانیم که این پروژه ها را سال به سال تکمیل کنیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه و منابعی که از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش اختصاص داده می شود وضعیت ورزش کشور خوب است و قرار است از بودجه سال جاری ورزش مبلغی برای پروژه های نیمه تمام سایر استان ها که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در نظر گرفته شود.
وی در پایان سخنانش گفت:رویکرد ما در سال 96 تکمیل پروژه های نیمه تمام و بالای 50 درصد و بازسازی اماکن ورزشی استان هایی که به لحاظ سرمایشی و گرمایشی از شرایط خاصی برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان از روند تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی نیمه تمام چند شهرستان استان دیدن کرده و جایزه تیم برنده دیدار جام حذفی فوتبال در خرمشهر را اهدا کرد.
6125 خبرنگار:پارسا شاکری** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.