به گزارش ایرنا سیداکبر پورموسوی سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات، اظهار کرد: صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به مردم خوزستان و به خصوص جان باختگان حادثه معدن گلستان تقدیم می‌کنم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که بازی سختی برای ما بود چرا که استرس زیادی داشتیم افزود: حریف با خیال آسوده تر بازی می کرد و از همه مهمتر تمام نفراتش را در اختیار داشت و همین مسئله کار ما را سخت تر می کرد.
وی با بیان این که بعد از دریافت گل در نیمه دوم خیلی فشار آوردیم و توانستیم به گل برسیم گفت: همین که دروازه‌بان تیم الجزیره به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد نشان می دهد که ما موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کردیم.
پورموسوی ضمن تحسین کردن بازیکنانش در این بازی افزود: بازیکنانم با تمام مشکلات و سختی‌هایی که در این فصل تحمل کردند در این بازی خیلی خوب ظاهر شدند و نگذاشتند شرمنده هواداران شویم.
وی با اشاره به این که بازیکنانم به عشق مردم خوزستان در زمین جانانه جنگیدند افزود: امیدوارم استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان همچنان به ما کمک کنند. قرار بود قبل از بازی با الجزیره به تیم پول تزریق شود اما این کار انجام نشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: ما روزهای بسیار سخت و طاقت فرسایی را سپری کردیم اما امیدوارم مشکلات مالی تیم پیش از دیدار بعدی ما در لیگ قهرمانان آسیا حل شود.
وی گفت: انتظار داریم همه مسئولان استان از استقلال خوزستان حمایت کنند تا این تیم در استان حفظ شود چرا که به واقع مردم خوزستان لیاقت آن را دارند که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یک نماینده داشته باشند.
پورموسوی با بیان این که دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم و در اهواز کار کنم اما اگر من را نخواهند نمیتوان حرفی زد، گفت: قرارداد است روز شنبه تیم به یک شرکت نفتی در خوزستان واگذار شود و تمام کادر حفظ شود.
وی در پایان گفت : در بازی مرحله بعد باید به مصاف الهلال عربستان برویم که در هر دو بازی رفت و برگشت میهمان هستیم اما تمام تلاش خود را می کنیم که سربلند ظاهر شویم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.