به گزارش ایرنا پیتر هامبورگ سه شنبه شب در نشست خبری پس از بازی استقلال خوزستان و الجزیره امارات، اظهار کرد: با ترکیب بازیکنان جوان خود وارد میدان شدیم و بهترین نمایش را در زمین ارائه دادیم.
مربی تیم الجزیره امارات با اشاره به این که از نتیجه بازی راضی هستم افزود: خوشحالم که بازیکنان جوان ما توانستند از این فرصت به خوبی استفاده کرده و جواب اعتماد کادر فنی را دادند.
وی با بیان این که می توانستیم حتی پیروز میدان شویم، گفت: استقلال خوزستان تماشاگران خوبی دارد، آن ها به خوبی تیم‌شان را تشویق کردند و مهمان نواز نشان دادند.
هامبورگ افزود: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم و این امر باعث می شود که به آینده امیدوار باشیم. امروز دروازه‌بان ما که بهترین گلر امارات می باشد به خوبی ظاهر شد و در موفقیت ما بسیار دخیل بود.
وی در پایان گفت: من دومین بار است که به ایران سفر می کنم و از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها بسیار تشکر می کنم. در کل دو روز خوب در اهواز سپری کردیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات از هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.