به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات در هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در حالی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که با حواشی همراه بود.
دو ساعت قبل از شروع بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات درب های ورودی ورزشگاه غدیر اهواز باز شد و تماشاگران به ورزشگاه ورود پیدا کردند.
دو تیم 30 دقیقه قبل از شروع بازی وارد میدان شدند و شروع به تمرین کردند، بازیکنان استقلال با ورود به زمین مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت الجزیره امارات رفت و مورد استقبال سرمربی حریف قرار گرفت.
با توجه به این که تماشای این دیدار از سوی باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده بود در این بازی بر خلاف بازی های قبل بیش از 15 هزار تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
رحیم زهیوی مهاجم سابق آبی پوشان اهوازی در این بازی از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.
فرشاد سالاروند تنها بازیکن محروم تیم استقلال خوزستان از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نماینده مردم اهواز در مجلس مهمان ویژه این بازی بودند.
در پایان نیمه اول و در دقیقه 42 بازی، حمید احمد بازیکن شماره 28 الجزیره با یک شوت دیدنی دروازه شیخ ویسی را باز کرد.
سالم عبدالله و احمد حسین بازیکنان الجزیره امارات از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
آرش افشین مهاجم تیم استقلال خوزستان در دقیقه 70 بازی از زمین خارج شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
در دقیقه 86 بازی مهدی زبیدی تعویض استثنایی پورموسوی مسمر ثمر واقع شد و دروازه الجزیره را باز کرد.
مهدی زبیدی پس از زدن گل به سمت تماشاگران رفت و به شدت مورد تشویق قرار گرفت.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و الجزیره امارات از هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
سیروس پورموسوی به همراه سایر بازیکنان استقلال خوزستان بعد از پایان بازی به سمت تماشاگران رفتند و با تشویق به سبک اسکاتلندی شادی خود را با آن ها تقسیم کردند.
تیم استقلال خوزستان با تساوی در این بازی 8 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.