رئیس اداره تدارکات و امور کالا در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ساخت 4 هزار و 404 قلم کالا به ارزش بیش از 379 میلیارد ریال در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد رحیم افضلی، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، گفت: این اقلام سال گذشته در قالب 1926 درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته شده است.

وی یادآور شد: ساخت این تعداد اقلام جدا از ساخت 70 مجموعه اقلام صنعتی مورد نیاز تعمیرات اساسی این شرکت با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال بوده است.

افضلی، افزود: در همین راستا سال گذشته صرفه جویی 21 میلیارد ریالی در کارگاه تعمیرات اساسی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام گرفته است.

وی حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمندسازی آنها را در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، ضروری دانست و  گفت: نمایشگاه های نفت و گاز فرصت خوبی برای شناسایی شرکت های توانمند است.

رئیس اداره تدارکات و امور کالا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود بعد از نمایشگاه تعاملات سازنده ای با شرکت های جدید آغاز کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.