به گزارش ایرنا حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز دوشنبه در ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در آبادان افزود: با روی کار آمدن مجدد روحانی، شعار امام که دیانت ما مانند سیاست ما است، اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه آنهایی که با انقلاب امام مخالف بودند و مبارزه با شاه را حرام می دانستند، امروز خود را مدعی و میراث خوار انقلاب امام می دانند، تصریح کرد: اگر می خواهیم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد، باید انتخابی صحیح داشته باشیم .
مشاور امور ایثارگری نهاد ریاست جمهوری گفت: در سرزمین کفر، سخن از هاله نور به میان آوردند ولی فراموش کردند که امام خمینی (ه) برای پاک کردن خرافات از اسلام، 14 سال تبعید را متحمل شد.
وی افزود: ریاست جمهوری برای روحانی مهم نیست ولی خطر منحرف شدن، انقلاب امام را تهدید می کند و به این دلیل دکتر روحانی مجددا وارد عرصه انتخابات شد.
حجت الاسلام ولی زاده گفت: روحانی با تدبیر، سایه جنگ را از کشور دور کرد ولی آن کسی که برای کاسبی هسته ای و برای کاسبی خود با تحریم ها برنامه داشت، باید جوابگو باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم ادامه داد: در بخش سلامت، تجهیزات پزشکی برای نخستین بار پس از انقلاب از سوی دولت یازدهم قمیت گذاری شده و دیگر دغدغه ای به نام درمان در کشور نداریم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7104/6125
خبرنگار: مسعود گادار**تنظیم:سیدبهادر حسینی ** انتشار: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.