به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در حاشیه بهره برداری از زمین چمن مصنوعی منطقه عین 2 اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این زمین چمن مصنوعی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و توازن منطقه ای و اعتدال و عدالت خدمات در منطقه عین 2 اهواز احداث شد.
وی افزود: همچنین در 2 ماه آینده 2 زمین چمن دیگر نیز برای استفاده جوانان با استعداد در این منطقه به بهره برداری می رسد.
استاندارخوزستان ادامه داد: احداث یک سالن چند منظوره نیز یکی دیگر از اقدامات اساسی برای توسعه ورزش در منطقه عین 2 اهواز است که این پروژه نیز به زودی اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین تکمیل فرهنگسرای این منطقه که تاکنون پیشرفت 80 درصدی داشته در اولویت کار قرار گرفته و به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
شریعتی گفت: قرار است نشستی با حضور مدیران گاز، برق و آب خوزستان برای کمبودها و مشکلات این منطقه تشکیل شود و به زودی بخش عمده ای از این مشکلات برطرف خواهد شد.
وی اظهارکرد: برای رفع کمبود آب در مناطق ملاشیه ، پردیس و عین 2 هماهنگی لازم با تصفیه خانه گروه ملی انجام شده و با روی مدار آمدن این تصفیه خانه در چند روز آینده مشکل آب این مناطق برطرف می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اهواز به غیر از این زمین چمن مصنوعی قرار است 2 زمین چمن دیگر در این منطقه و تعدادی دیگر در سایر مناطق اهواز احداث شود.
افشین حیدری افزود: باتوجه به دستور استاندار خوزستان مبنی بر احداث سالن چند منظوره در این منطقه نیز به زودی اقدامات لازم صورت می گیرد.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.