به گزارش ایرنا رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 5 پروژه عمرانی بندرماهشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش توسعه فضای آموزشی برای ترویج سواد‌آموزی در جامعه به ویژه در مناطق محروم است.
عبدالواحد عبادی افزود:امروز آموزش و پرورش بندرماهشهر با سرمایه‌گذاری مجتمع پتروشیمی لاله که تاکنون مدارس متعددی در شهرستان احداث کرده‌ است که افتتاح و کلنگ‌زنی 4 مدرسه ابتدایی از این موارد است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر با تشریح جزئیات پروژه‌های این اداره، اظهار داشت: دبستان 3 کلاسه خیرساز پتروشیمی لاله در روستای خمزه 1 با مساحت 600 مترمربع و زیربنای 220 مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 250 میلیون ریال، دبستان ابتدایی 3 کلاسه روستای خمزه 2 با مساحت 670 مترمربع ، زیربنای 250 مترمربع و اعتبار هزینه شده 4 میلیارد و 300 میلیون ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده امروز آموزش و پرورش است.
عبادی به پروژه‌های کلنگ‌زنی شده شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مدرسه ابتدایی پسرانه 6 کلاسه شهرک طالقانی به مساحت هزار و 450 مترمربع و زیربنای 120 مترمربع و اعتبار 18 میلیارد ریال و همچنین مدرسه 2 کلاسه روستای تخیت با مساحت 600 مترمربع و زیربنای 150 مترمربع و اعتبار هزینه شده 3 میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری پتروشیمی لاله از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده این مراسم است.
وی در پایان این آیین به افتتاح پژوهش‌سرای ابوریحان بیرونی ماهشهر اشاره کرد و افزود: پژوهش‌سرای دانش آموزی ابوریحان بیرونی با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال با مشارکت بخش خصوصی و سازمان نوسازی کشور به منظور شناسایی و فراهم‌آوردن زمینه رشد و هدایت استعداد‌‌ها و پرورش خلاقیت‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان تاسیس شد که به صورت دولتی (هیئت‌امنایی) و غیردولتی اداره می‌‌شود.
به گزارش ایرنا برنامه های هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم از 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در کشور برگزار می شود.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.