امیرسرتیپ ناصر آراسته پنجشنبه در حاشیه آئین اختتامیه هیئت معارف جنگ شهیدصیاد شیرازی در تیپ72 پیاده مکانیزه دوکوهه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تجهیزات پیشرفته نظامی به عنوان قدرت مرئی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت:آموزش ، انضباط ، ایمان، روحیه بالا و نیز رهبری و وحدت ملی قدرت نامرئی این نیروها می باشند.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این 2 مولفه حرف های زیادی برای گفتن دارند و دشمن به این توانایی واقف است.
رئیس معارفه جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: با این توان بالای دفاعی و نیروی انسانی متعهد و با ایمان تحت فرمان رهبری ، هیچ کشوری قادر به حمله به جمهوری اسلامی ایران نیست.
وی اظهار کرد:تا زمانیکه نیروی مسلح با جمعیت و استراتژی بالا ، نیروی انسانی ، ایمان الهی و فرهنگ عاشورایی داریم ،‌ آمریکا و هیچ کشور دیگری فکر حمله به ما را نمی تواند بکند.
امیر آراسته با بیان اینکه وحدت ملی و مقام معظم رهبری سایه جنگ را از این سرزمین دور کرده است افزود: این مسئولان نیستند که سایه جنگ را از کشور دور کرده اند و هر کسی چنین ادعایی بکند کذب محض است.
وی اظهار کرد:مجموعه وحدت ملی و رهبری سایه جنگ را از این سرزمین دور کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا آئین اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا با حضور امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، امیر سرتیپ حسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و امیر برخور جانشین نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار و در پایان از خانواده های معزز شهدا تقدیر به عمل آمد.
6068
خبرنگار:مهدی کوشکی** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.