به گزارش ایرنا روز پنجشنبه تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز و در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم پیکان تهران بود که با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد.
در این بازی به مناسبت درگذشت تعدادی از کارگران معدن آزاد شهر گلستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم فولاد خوزستان به رسم میزبانی به سمت نیمکت پیکان رفت که مورد استقبال قرار گرفتند.
تمام بازیکنان تیم فولاد خوزستان به رسم شاگردی به سمت مجید جلالی مربی سابق فولادی ها رفتند و از این مربی رخصت بازی گرفتند.
با توجه به مصدومیت شدید محمد اهل شاخه در بازی هفته گذشته مقابل نفت آبادان، بازیکنان فولاد ضمن همدردی با اهل شاخه با پیراهن او عکس دسته جمعی گرفتند.
به رقم این که بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و پیکان تهران از سوی باشگاه فولاد خوزستان رایگان اعلام شده بود اما تماشاگران اندکی از این بازی دیدن کردند.
با وجود نتایج ضعیف فولادی ها در این فصل، نعیم سعداوی بر خلاف بازی های قبل به شدت از سوی لیدرها و تماشاگران فولادی تشویق شد.
سرخپوشان فولادی از ابتدای این دیدار توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و در دقیقه 41 توسط ایوب والی از روی نقطه پنالتی دروازه پیکان را باز کردند.
ایوب والی پس از زدن گل به سمت تماشاگران فولادی رفت و پیراهن اهل شاخه را نشان داد.
در نیمه دوم بازی تیم پیکان تهران فشار حملات خود را بر روی دروازه فولادی ها بیشتر کردند و سرانجام در دقیقه 67 بازی مهدی شیری از روی نقطه پنالتی دروازه مرادیان را باز کرد.
در این بازی محمود مطلق زاده از تیم فولاد خوزستان و محمد صادق بارانی از تیم پیکان تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
بختیار رحمانی پس از تعویض خود در دقیقه 80 بازی ناراحتی خود را به تصمیم کادر فنی نشان داد.
در دقیقه 89 بازی داور یک موقعیت پنالتی برای تیم پیکان گرفت که مورد اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان فولاد خوزستان قرار گرفت. کادر فنی تیم فولاد بعد از تصمیم داور بازی تیم را به بیرون کشید و از این طریق اعتراض خود را به تصمیمات داوری نشان دادند.
پس از وقفه 5 دقیقه ای که در بازی پیش آمد، مهدی شیری برای دومین بار از روی نقطه پنالتی دروازه فولادی ها را باز کرد.
داور به علت وقفه ای که در بازی به موجود آمد 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که حملات پر فشار فولادی ها در این دقایق بی نتیجه ماند.
تیم فولاد خوزستان با این شکست 35 امتیازی ماند و در رده دهم باقی ماند همچنین تیم پیکان تهران 44 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.