مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به برگزاری همایش سیلاب و ریزگردها در 14 اردیبهشت‌ماه، از برگزاری سلسله همایش‌های آموزشی مقابله با بحران‌های متداول در هر شهرستان خوزستان در طول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: اداره‌ کل مدیریت بحران استان دارای 14 کمیته و کارگروه است که تاکنون این کمیته‌ها غیرفعال بودند و در این مدت سعی بر احیا و فعال کردن این کمیته‌ها شد.

وی تصریح کرد: اولین خروجی کمیته آموزشی و پژوهشی مدیریت بحران خوزستان، برگزاری همایش بین‌المللی مقابله با ریزگردها و سیلاب است که فردا (پنج‌شنبه) در دو بخش با حضور مقامات ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 دبیر همایش بین‌المللی مقابله با ریزگردها و سیلاب ادامه داد: بخش اول همایش ساعت 8 صبح فردا با سخنرانی و حضور مقامات کشوری نظیر معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون وزیر کشاورزی و سازمان مدیریت بحران، گری لوئیس نماینده مقیم سازمان ملل در تهران، استاندار خوزستان و... در سالن گیت بوستان اهواز برگزار می‌شود.

حاجی‌زاده افزود: بخش دوم این همایش نیز عصر فردا در قالب دو کارگاه آموزشی با حضور و تدریس اساتید ملی و استانی به منظور ارایه راهکار مقابله با بحران‌های ریزگردها و سیلاب‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در راستای آمادگی بیشتر هر شهرستان برای مقابله با بحران‌های با سابقه و متداول آن شهرستان، در طول سال جاری سلسله همایش‌های آموزشی مقابله با بحران‌های متداول هر شهرستان در آن منطقه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.