حمید کهرام  اظهار کرد: در حال حاضر مسوولان ستادهای استانی کاملا مشخص و این ستادها نیز راه‌اندازی شده‌اند؛ می‌توان گفت 95 درصد ستادهای خوزستان راه‌اندازی شده‌اند و سه روزی است که ستادها به صورت تکمیل در آمده‌اند.

وی بیان کرد: ستادهایی ازجمله اندیمشک، خرمشهر، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر و بهبهان نیز افتتاح شده‌اند و ستاد شهرستان رامهرمز روز پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود؛ همچنین مسوولان ستاد شهرستان‌های شادگان و دشت آزادگان مشخص شده‌اند و این ستادها طی روزهای آینده افتتاح خواهند شد. در اهواز نیز دو ستاد افتتاح شده است.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در خوزستان گفت: روز گذشته (سه‌شنبه) نیز ستاد بانوان در اهواز با حضور خانم امانی افتتاح شد و با استقبال بیش از 2 هزار نفری همراه بود؛ همچنین دکتر زیباکلام، سه روز پیش ستاد جوانان استان را افتتاح کرد که سخنرانی وی در اهواز با استقبال زیادی همراه بود و در شهرستان‌های رامهرمز و مسجدسلیمان نیز سخنرانی داشت.

وی با بیان این‌که برنامه ستادهای شهرستانی، راه‌اندازی شوراهای بخش‌ها است، عنوان کرد: این ستادها تبلیغات را انجام می‌دهند و تاکنون استقبال بسیار خوب بوده است. احساس می‌کنیم آقای روحانی بالای 70 درصد از آرای خوزستان را به خود اختصاص می‌دهد.

کهرام بیان کرد: شعار آقای روحانی "رقابت و رفاقت" است و طی جلساتی که داشتیم وی خواستار این بود که این مهم در ستادهای استانی نیز اجرا شود.

وی همچنین با بیان اینکه هنوز مانند انتخابات سال 92 انگیزه مردم برانگیخته نشده است، گفت: البته هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، احساس می‌کنیم که انگیزه مردم هم بیشتر می‌شود؛ از سوی دیگر با توجه به این‌که انتخابات شوراهای شهر را در کنار انتخابات ریاست جمهوری داریم، احساس می‌کنیم که تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر خواهد بود و هرچه تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر باشد، رأی آقای روحانی نیز بیشتر خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 635859
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.