مسئول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان آبادان روز چهارشنبه در این رابطه به ایرنا گفت:در شهرستان آبادان 11 ستاد اصلی و 40 ستاد فرعی در شهر آبادان، بخش اروندکنار، شهر چوئبده و روستاها کارهای تبلیغاتی را انجام می‌دهند.
غلامرضا خیلی نیا افزود:علاوه بر توزیع بروشور، اقلام تبلیغیاتی، زندگینامه حجت‌الاسلام رئیسی توزیع خواهد شد.
وی به برگزاری نشست‌های معرفی برنامه های این کاندیدا برای اقشار مختلف تا زمان پایان مهلت قانونی تبلیغات اشاره کرد و اظهار داشت:مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در این نشست‌ها موردبحث و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.
مسئول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آبادان افزود: قرار است برنامه‌ها و فعالیت‎های حجت‌الاسلام رئیسی از این طریق به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم از این طریق برنامه‎ها و اهداف نامزدها را بررسی و بهترین را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: این ستاد به‌صورت مردمی شکل گرفته و برای آشنایی و شناخت مردم با این نامزد است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
سیدمصطفی آقامیرسلیم، اسحاق جهانگیری کوه شاهی، حسن روحانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا، 6 نامزد حاضر در عرصه رقابت های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
3015/ 6125 خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشار:سید بهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.