پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کارخانه آریا استیل الوند از طرح های مهم اشتغالزا در این شهرستان است که با شتاب گرفتن روند تکمیل آن شاهد ایجاد فرصت های شغلی خوبی در شهرستان خواهیم بود.
وی افزود:با راه اندازی این کارخانه بیش از 300 فرصت شغلی مستقیم و بالغ به سه هزار فرصت شغلی غیر مستقیم در منطقه ایجاد می شود.
فرماندار اندیمشک بیان کرد:این کارخانه سالیانه توانایی تولید 300 هزار متر مکعب پنل گازی سبک را خواهد داشت و اولین کارخانه تولد پنل بتن سبک در کشور و خاورمیانه است.
وی بیان کرد:بلوک سبک گازی ( ای ای سی) ، بتن اتو کلاف شده و چسب بتن مخصوص پنل از جمله محصولات تولیدی این کارخانه خواهد بود که این محصولات از مواد کاربردی در ساخت و سازهای جدید است.
عملیات اجرایی ساخت کارخانه آریا استیل الوند تحت مشاوره شرکت داینو چین و تحت لیسانس کشور آلمان از سال 88 در اندیمشک آغاز شده است.
فرماندار شهرستان اندیمشک و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز از این کارخانه و روند نصب تجهیزات آن بازدید کردند.
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: شهرستان اندیمشک از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که باید از این پتانسیل برای ایجاد فرصت شغلی استفاده کرد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:ایجاد بستر امن برای سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی حائز اهمیت است که باید به این موضوع اهتمام داشته باشیم.
وی گفت:راه اندازی طرح های مختلف اشتغالزا با کمک بخش خصوصی و توسعه اشتغال خانگی گام های خوبی در راستای ایجاد اشتغال در اندیمشک است.
کارخانه آریا استیل الوند در شهرک شهید مدنی در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک قرار دارد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشاردهنده:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.