به گزارش ایرنا، این همایش که سه شنبه شب در خیابان بوعلی سینای اهواز در هوای آزاد و در شرایط نامساعد جوی برگزار شد شهربانو امانی در حمایت از روحانی نامزد پست دوره دوازدهم ریاست جمهوری، همگان را به حضوری حماسی در انتخابات پیش رو همچون انتخابات خرداد 1392 فراخواند.
این نماینده پیشین و منتسب به جریان اصلاح طلبی حضور در انتخابات را فرصتی برای تقویت سرمایه اجتماعی و مطالبات به حق مردم دانست و گفت: چهار سال برای بهبود آسیب های سرمایه اجتماعی که در دولت های نهم و دهم به آن خدشه وارد شد کافی نیست و باید چهار سال دیگر به روحانی فرصت داد تا خرابی ها را اصلاح و آنان را آوار برداری کند.
امانی گفت: در سال 92 به روحانی رای دادیم تا بتوانیم با دنیا تعامل سازنده داشته باشیم و نتیجه آن برجام بود و حالا باید چهار سال دیگر به این دولت اعتدال گرا رای بدهیم تا برجام به بار بنشیند تا ظریفان، ظریفانه بتوانند حقوق ملت ایران را استیفا کنند هرچند برجام در ابعاد مختلف گشایش های بسیار خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه اگر برجام نبود پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس راه نمی افتد افزود:همه ما باید یکدل و یکصدا به میدان آییم و در 29اردیبهشت رای دهیم تا ایران عزیز بتواند پله های پیشرفت و توسعه را با سرعت بیشتری طی کند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به روحانی رای دادیم تا سایه تحریم ها برداشته شود و در انتخابات آینده باید فرصت بیشتری به روحانی داد تا عقب ماندگی ها و خرابی ها را جبران کند اظهار کرد: 29 اردیبهشت برگ سبز دیگری در تاریخ سیاسی معاصر ایران عزیز ورق خواهد خورد تا جهانیان شگفت زده شوند.
امانی افزود: رای ما باعث خواهد شد تا دشمنان و بدخواهان به ایران عزیز چشم طمع نداشته باشند و فضایی در داخل به وجود خواهد آمد تا مردم عزتمند ایران اسلامی تنفس دوباره داشته باشند.
وی انتخابات 29اردیبهشت را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی بیان و ابراز امیدواری کرد مردم ایران با رای دوباره به روحانی، وی را در تقویت مردم سالاری دینی و حاکمیت قانون و رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک کنند.
در این همایش سیاسی و انتخاباتی که به دعوت ستاد انتخاباتی زنان حامی حجت الاسلام روحانی در خوزستان برگزار شد جمعی از بانوان اهوازی حضور داشتند.
6065/ 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.