به گزارش خبرنگار ایرنا یکی از اساتید دانشگاه در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خیابان سینای اندیمشک گفت:نفوذ عوامل دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد ،امروز شاهد دولتی هستیم که حامی اشرافیت ،رانت خواران و اغنیا است لذا مردم باید در این دوره با انتخاب آگاهانه ریشه این مسائل را جمع کنند.
محمد امین افزود:نظام اسلامی ما متعلق به اقشار ضعیف و محروم است و باید این چهار درصد خونخوار را کنار زد.
مصطفی اسکندری رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در اندیمشک هم گفت:برای انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم شده است و امروز وظیفه همه ما است با انتخاب فرد اصلح از مسیر و راه شهدا حمایت کنیم.
همچنین ستاد حسن روحانی نیز با حضور جمعی از هواداران این نامزد در جاده انقلاب اندیمشک افتتاح شد.
قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات گفت:باید برای سرنوشت جامعه اسلامی دل بسوزانیم و با شرکت خود در انتخابات اعتقاد راسخ خود را نشان دهیم.
حجت الاسلام فیاضی افزود:پیام فراتر از قانون نداریم،همه ما پایبند به قانون و نظام و انقلاب اسلامی هستیم اما معتقدیم کسی نباید انقلاب،دین و ارزش های اسلامی را به نفع خود مصادره کند.
وی ادامه داد:امروز عده ای با تنگ نظری برای جوانان و شهروندان مشکل ایجاد کرده اند برای جامعه نیز تعیین تکلیف می کنند و ما باید جلوی این تنگ نظری ها را بگیریم.
وی اظهار کرد:شلوار تنگ یک جوان را نباید منکر بدانند ، ما می خواهیم معروف و منکر آن چیزی باشد که خداوند متعال گفته است.
وی افزود:طرف مقابل و رقیب ما تخریب را در پیش گرفته است .امروز اصولگرایان داعیه ارزشگرایی دارند و خودشان را دلسوز بزرگ می دانند اما دیدیم خودشان پایبند به ارزش ها نیستند.
حجت الاسلام فیاضی افزود:بدنه اصلی اصولگرایان امروز کنار اصلاح طلبان آمده اند اما رویشان نیست بگویند.
وی گفت:اصلاحات تنها راه نجات نظام است.همه ما دلسوز این نظام اسلامی هستیم و برای آن شهید داده ایم.
علمدار ادیبی رئیس ستاد روحانی در اندیمشک هم گفت:حماسه دوم خرداد 76 همواره در اذهان ماندگار است و مردم در این روز نهالی کاشتند که طی سالهای اخیر به رغم همه تلاش مخالفان ، خشکانده نشد.
وی گفت:ما انقلاب را دوست داریم و از نظام دفاع می کنیم.هشت سال تجربه تلخ قبل از روحانی بسیاری از فرصت های کشور را سوزاند.
وی اضافه کرد:سال 92 یکرنگی و همدلی با انتخاب فرد شایسته و اصلح مسیر جامعه را به سمت حماسه ارزشمند برد.
ادیبی گفت:از همه می خواهیم بار دیگر با حضور خود حماسه دیگری رقم بزنند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.