خرم مولائی سفید دشتی  با اشاره به اینکه دیوارهای مذکور در مرحله نخست برای تبلیغات ریاست جمهوری و سپس برای انتخابات شورای اسلامی شهر با افزایش تعداد دیوارها پیش بینی شده است، گفت: در زمان حاضر حدود ۴۸ دیوار پیش ساخته را در مناطق چهارگانه شهرداری  مستقر کرده ایم. 

وی افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب سیمای شهری در زمان انجام تبلیغات انجام شده است. 

مولائی از مسئولان ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها خواست تا کار نصب پوستر، تراکت، اطلاعیه های تبلیغاتی و امثال آن را تنها در نقاط تعیین شده توسط شهرداری انجام دهند. 

وی اظهار کرد: به رغم درخواست های مکرر از مسئولان ستادها و هواداران کاندیداها بر رعایت موارد یاد شده اما با نگاهی به انتخابات پیشین شاهد عدم رعایت این مسئله بودیم به نحوی که تمام  در و دیوار شهر حتی پایه های برق، تابلوهای راهنمای شهری  و راهنمایی رانندگی و غیره را نیز با پوسترها، تراکت ها و عکس های کاندیداها پوشانده بودند. 

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان با یادآوری دوباره استقرار دیوارهای پیش ساخته بتنی در مناطق چهارگانه شهرداری برای انجام تبلیغات کاندیداها، تصریح کرد: از کاندیداها و هواداران آنها می خواهیم تا در این نقاط مجاز اقدام به نصب تبلیغات کاغذی خود کنند و هر کجا دستشان رسید تبلیغات کاغذی خود را نچسبانند. 

وی در ادامه گفت: نصب هرگونه تراکت و تبلیغات کاغذی خارج از نقاط تعیین شده طبق قانون انتخابات ممنوع است و در صورت مشاهده توسط شهرداری جمع آوری می شود. 
مولائی تصریح کرد: برابر قانون در صورت مواجه با موارد مشابه مراتب به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مستقر در دادگستری آبادان اطلاع داده می شود. 

وی اظهار کرد: انتظار می رود تا کاندیداها، تذکرات لازم در این باره را به کسانی که وظیفه توزیع تراکت های تبلیغاتی آنان را عهده دار هستند، گوشزد کنند. 

مولائی تصریح کرد: از آنجایی که در شیوه نامه نحوه انجام تبلیغات کاندیداها به تمامی موارد اشاره شده لذا در صورت رعایت نکردن آنها به ویژه در زمینه نصب تراکت های تبلیغاتی از سوی هواداران کاندیداها، این تبلیغات توسط شهرداری جمع آوری می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634974
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.