به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در آئین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه پیام نور و خانواده شهدای مدافع حرم در سالن ارشاد دزفول افزود:دانشگاه ها با داشتن اساتید برجسته و نخبه می توانند نقش مهم ،کلیدی و حساسی در انتخابات داشته باشند .
امام جمعه دزفول در ادامه با تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و امام سجاد (ع) و گرامیداشت روز معلم از حضور فرهیختگان ، نخبگان و خانواده شهدا در این آئین تقدیر کرد و گفت:خداوند ظرفیت های بسیاری در وجود انسان قرار داده که این ظرفیت ها باید با وجود یک معلم آگاه از قوه به فعل تبدیل شده و شکوفا شوند .
حجت الاسلام قاضی دزفولی دانشگاه را کارخانه انسان سازی توصیف کرد و گفت:انسان در جایگاهی است که اگر تربیت نشود به انحطاط و زوال کشیده می شود و به سوی خسران حرکت می کند.
امام جمعه دزفول به معرفی خصوصیات و ویژگی های یک معلم متعهد پرداخت و گفت: معلم باید بتواند از عهده بار سنگینی که بر دوشش نهاده شده برآید و انسانهایی وارسته تربیت کند تا جامعه ای فرهیخته داشته باشیم.
وی گفت:جامعه ای که نسبت به اساتید و معلمان احترام قائل است ، جامعه ای پیشرفته است که به کمال رسیده است و اگر غیر از این باشد جامعه ای عقب افتاده است .
تاکنون 12 هزار دانشجو در 38 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور دزفول با 25 سال قدمت فارغ التحصیل شده اند.
در این آئین اساتید برتر دانشگاه پیام نور دزفول و خانواده شهدای مدافع حرم شهیدان سیدمجتبی ابوالقاسمی،محمد زلقی،امیرعلی هیودی،علیرضا حاجیوند قیاسی و عادل سعد با اهدای لوح تجلیل شدند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.