مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، متن پیام سیدامید شهیدی نیا به شرح زیر است:

سلام بر همکاران و تلاشگران عرصه تلاش و تولید

می گویند دست پینه بسته کارگر بوسیدنی و عرق جبینش بوییدنی است. کارگر واژه ایست که به هر دلیل مترادف آن در فرهنگ ما زحمت است و ایثار، واژه ای که از آن ارتزاق نان حلال و فرزندان پاک می رویَد.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند. بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

پاسداشت روز جهانی کار و کارگر در کشور ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است. کارگران با اندیشه خلاق و تلاش بی وقفه زمینه ساز پیشرفت کشور هستند.

به حکم وظیفه، در آغازین روز های اولیه سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، این روز بزرگ را به یکایک کارگران زحمتکش ایران اسلامی و دیار عزیزمان بالاخص کارگران زحمتکش سازمان منطقه ویژه اقتصادی، که با اراده خود سهم بزرگی در استواری ایران اسلامی دارند تبریک عرض نموده و برای آنان آرزوی بهروزی دارم. همیشه شاد و پاینده باشید.

بی شک حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه مباهات همگی ماست چرا که بعنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کشور متمدن و عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می کنیم.

امید آنکه همگی ما پاسداران واقعی آموزه های دینی باشیم که ما را بر تکریم مقام کارگر و اهتمام به پاسداشت همت بلندش رهنمون است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.