غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، امروز با صدور پیامی، روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در پیام غلامرضا شریعتی آمده است:

روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسانهای بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

بدون تردید سرنوشت هر جامعه ای در وهله اول با کیفیت نظام آموزشی و تربیتی آن عجین شده است که در این راستا معلمان نقش اساسی و مهمی دارند.

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر راهبری و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آن را بر عهده دارند. 

لذا عزیز و گرامی داشتن مقام و شأن معلم، پاسداشت حفظ کرامت همه افراد جامعه و تکریم آزادی، عدالت و فداکاری است. تا آنجا که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فرازی با تجلیل از مقام و جایگاه معلم فرمودند: «همه انسانهای قدرتمندی که تاریخ را به حرکت در آوردند بدست معلمان قدرت پیدا کردند، معلمان بودند که آنها راکارآمد کردند و گرنه اگر مراقبت، مهربانی، زحمت و تلاش معلم پشت سر بسیاری از استعدادها نباشد در وجود انسانها دفن خواهد شد و از بین خواهد رفت، بنابراین معلم را باید قدر دانست.»

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را بر همه معلمان دلسوز عرصه آموزش و تربیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سربلندی معلمان عزیز را مسئلت می نمایم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.