سرهنگ اسماعیل نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: جامعه کارگری در تمامی کشورهای جهان بخصوص در ایران اسلامی نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس و انقلاب داشته و همدوش رزمندگان ما در جبهه های نبرد با دشمنان در صحنه حضوری فعال داشته و دارند.
وی افزود: جامعه کارگری در کل کشور حدود 14 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده که یک هزار و 158 نفر از این جامعه کارگری خوزستانی هستند که این افتخار بزرگی برای این استان شهید پرور به شمار می رود.
مسئول سازمان بسیج کارگری خوزستان ادامه داد: این قشر از جامعه در فعالیت های اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته و در رونق تولید نیز نقش اثرگذاری ایفا می کنند.
وی بیان کرد: باتوجه به اهمیت جایگاه جامعه کارگری و نقش آن ها در جامعه باید شان و منزلت این قشر تلاشگر همواره حفظ شده و به خدمات ارزنده آن ها توجه ویژه ای صورت گیرد.
سرهنگ نادری تصریح کرد: جامعه کارگری استان با توجه به تحریم های ظالمانه کشورهای غربی ، در بحث اقتصاد مقاومتی و تولید نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با حرکت های جهادی روز به روز وابستگی ما را به خارج کمتر می کنند.
وی ادامه داد: بسیاری از کالاهای وارداتی اکنون به دست کارگران این مرز و بوم تولید می شود و امید است که در زمینه حمایت از تولید داخل نیز بتوانیم به خوبی عمل کنیم تا دیگر چرخه هیچ شرکت و کارخانه ای از حرکت بازنماند.
مراسم گرامیداشت روزجهانی کار و کارگر دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان و جامعه بسیج کارگری استان خوزستان در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد و در پایان این مراسم از جمعی از کارگران بسیجی استان طی مراسمی تقدیر به عمل آمد.
هر ساله در 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کار به پاس تلاش های کارگران در عرصه های تولید و خدمات گرامی داشته می شود.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.